starwarez adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Kisa bir süre için fiyati 30 tl yaptim

SM-N900 cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
cpanel lisansı olmadanda kullanılabiliniyormu hocam.