Anket Tasarım ücreti sizce ne olmalı?
Toplam Katılımcı Sayısı: 173
Tasarım ücreti sizce ne olmalı?
99-149TL
%80,35 (139 Oy)
149-199TL
%6,94 (12 Oy)
199-249TL
%1,73 (3 Oy)
249-499TL
%10,98 (19 Oy)
  • 24-04-2014, 16:24:13
    #19
    Oyumu kullandım.
    İlk görünüşte gerçekten mükemmel.
  • 24-04-2014, 17:50:05
    #20
    Misafir
    Enforcer54 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Oyumu kullandım.
    İlk görünüşte gerçekten mükemmel.
    Teşekkür ederiz
  • 25-04-2014, 12:06:55
    #21
    yüz olsun düz olsun bence takiptyiz. demoyu görüp karar vereceğiz.
  • 25-04-2014, 12:08:04
    #22
    Hocam mobilim. Oyumu burdan vereyim: 100 TL.

    Yoldayım...Tepetaklak yazıyorum...
  • 25-04-2014, 12:25:42
    #23
    şahsen beğendim, almayı düşünürüm.
    nacizane fikrim slider'dan spor(yeşil) olan kısma kadar ağır bir görünümü var, daha hafif renkler seçilirse daha etkileyici olabilir. ayrıca bunların renkleri seçenekli olsa biz belirleyebilsek daha da muhteşem olur, bunu göz ardı etmeyin
  • 25-04-2014, 12:28:41
    #24
    Misafir
    otuziki adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    yüz olsun düz olsun bence takiptyiz. demoyu görüp karar vereceğiz.
    Demo göndereceğim.

    WebSitesiAdresi adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam mobilim. Oyumu burdan vereyim: 100 TL.

    Yoldayım...Tepetaklak yazıyorum...
    Teşekkürler.

    wave adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    şahsen beğendim, almayı düşünürüm.
    nacizane fikrim slider'dan spor(yeşil) olan kısma kadar ağır bir görünümü var, daha hafif renkler seçilirse daha etkileyici olabilir. ayrıca bunların renkleri seçenekli olsa biz belirleyebilsek daha da muhteşem olur, bunu göz ardı etmeyin
    Tema çizimi ve döküm işlemleri tamamen bitti, WordPress uygulama aşamasında olduğumuz için bu fikrinizi farklı bir versiyonumuzda değerlendirebiliriz.
    • wave
    wave bunu beğendi.
    1 kişi bunu beğendi.
  • 25-04-2014, 19:46:35
    #25
    Tema ciktiginda pm ile haber verirseniz sevinirim
    GT-I8150 cihazımdan Tapatalk 2 ile gönderildi
  • 25-04-2014, 19:50:39
    #26
    vallaha bıze kalırsa ne kadar ucuz olursa o kadsar ıyı
    eger ılk 3 e 5e fln ozel ındır vs olursa haberdar olmak ısterm bosta 1 domaın yatıyor ona hemn alalım
  • 25-04-2014, 20:48:39
    #27
    Tema çıktığında beni de bilgilendirirseniz sevinirim...