İnsanların para kazandığı yolla dalga geçmek haddinize mi sayın db yolunu bulamayacak kadar bilgili yazılım mühendisi. Önce bir kuruverin. Sonra hatalı yada kötü duran kısımları varsa belirtirsiniz. Aldığınız bir yazılım. Haliyle eleştiri kısmı yazılımla ilgili olmak durumundadır.
Ayrı ayrı cevap yazmak zorunda mısınız siz ? Ben oraya özensiz yazmışım, DB yolunu bulamadım yazmamışım. Yoksa seninle birlikte kurarım o DB bağlantısını sorun olmaz.
Artistlik yapmanın lüzumu yok. Hatalı yada kötü durumlarını belirttim işte, senin NE HADDİNE benim yorumum üstüne yorum yapmak. Yorum yazarken daha usturuplu yazın ki bende daha usturuplu cevap vereyim.