CihanAksoy adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Ayrı ayrı cevap yazmak zorunda mısınız siz ? Ben oraya özensiz yazmışım, DB yolunu bulamadım yazmamışım. Yoksa seninle birlikte kurarım o DB bağlantısını sorun olmaz.

Artistlik yapmanın lüzumu yok. Hatalı yada kötü durumlarını belirttim işte, senin NE HADDİNE benim yorumum üstüne yorum yapmak. Yorum yazarken daha usturuplu yazın ki bende daha usturuplu cevap vereyim.
vali olmuşsunda.