• 28-12-2007, 02:09:50
    #1
    Üyeliği durduruldu
    Merhaba Arkadaşlar.

    GezginTR.CoM backupunu satıyorum.

    Sebeb : Lisanssiz vbulletin kullandigimdan dolayi vbulletin uyari geldi bizde zaten wbb2 lisansi aliyoruz onu kullanacagiz.

    Bu sebebten dolayi satiyorum ve tek kisiye satilacaktir.

    55.799 üyesi var . istenilen fiyat : 50 tl

    Not : Tek kişiye satılacaktır.Kesinlikle bi ikinci kişiye satılmayacaktır.

    Saygilar
  • 28-12-2007, 02:19:55
    #2
    Üyeliği durduruldu
    Üyeler: 7 | Konular: 1 | Mesajlar: 1 (Ortalama Günlük 0,48 mesaj)

    İstatiskLeriniz böyle ama satışı baltalamak istemem ama :S
  • 28-12-2007, 10:55:31
    #3
    Üyeliği durduruldu
    SpForum adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Üyeler: 7 | Konular: 1 | Mesajlar: 1 (Ortalama Günlük 0,48 mesaj)

    İstatiskLeriniz böyle ama satışı baltalamak istemem ama :S
    selam,hocam yukariyi tam okumamisin.vbulletin lisans yüzünden kaldırmak zorundayız , wbb2 lisans aliyorum onu kullanacağız, onun için siteyi o halde görmen normal.

    alici isen pm at linki yollayim açiktan veremiyorum lisans sorunumuz var.

    saygılar
  • 28-12-2007, 11:25:38
    #4
    Konuya yazmamışsınız sorma gereği dydum ***** ve mp3 içermiyor bölümleri içeriyor?
  • 28-12-2007, 11:37:07
    #5
    Üyeliği durduruldu
    _Kaos_ adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Konuya yazmamışsınız sorma gereği dydum ***** ve mp3 içermiyor bölümleri içeriyor?
    ***** yok ama mp3 içeriyor:=)
  • 28-12-2007, 11:39:30
    #6
    seyitsasmaz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    ***** yok ama mp3 içeriyor:=)
    Adresi pm ile alabilir miyim...?
  • 28-12-2007, 11:41:19
    #7
    öm alabilir miyim?
  • 28-12-2007, 12:29:52
    #8
    Üyeliği durduruldu
    _Kaos_ adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Adresi pm ile alabilir miyim...?

    pm yollandı
  • 28-12-2007, 12:30:56
    #9
    Üyeliği durduruldu
    vbb adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    öm alabilir miyim?
    pm yollandı.