Merhaba Arkadaşlar.
GezginTR.CoM backupunu satıyorum.
Sebeb : Lisanssiz vbulletin kullandigimdan dolayi vbulletin uyari geldi bizde zaten wbb2 lisansi aliyoruz onu kullanacagiz.
Bu sebebten dolayi satiyorum ve tek kisiye satilacaktir.
55.799 üyesi var . istenilen fiyat : 50 tl
Not : Tek kişiye satılacaktır.Kesinlikle bi ikinci kişiye satılmayacaktır.
Saygilar
Satılık Forum Database ( 1 Kişiye Satılacaktır )
13
●878
- 28-12-2007, 02:09:50Üyeliği durduruldu
- 28-12-2007, 10:55:31Üyeliği durdurulduselam,hocam yukariyi tam okumamisin.vbulletin lisans yüzünden kaldırmak zorundayız , wbb2 lisans aliyorum onu kullanacağız, onun için siteyi o halde görmen normal.SpForum adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
alici isen pm at linki yollayim açiktan veremiyorum lisans sorunumuz var.
saygılar - 28-12-2007, 11:37:07Üyeliği durduruldu***** yok ama mp3 içeriyor:=)_Kaos_ adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 28-12-2007, 11:39:30Adresi pm ile alabilir miyim...?seyitsasmaz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle