Merhaba Arkadaşlar.
GezginTR.CoM backupunu satıyorum.
Sebeb : Lisanssiz vbulletin kullandigimdan dolayi vbulletin uyari geldi bizde zaten wbb2 lisansi aliyoruz onu kullanacagiz.
Bu sebebten dolayi satiyorum ve tek kisiye satilacaktir.
55.799 üyesi var . istenilen fiyat : 50 tl
Not : Tek kişiye satılacaktır.Kesinlikle bi ikinci kişiye satılmayacaktır.
Saygilar