Merhaba Arkadaşlar.

GezginTR.CoM backupunu satıyorum.

Sebeb : Lisanssiz vbulletin kullandigimdan dolayi vbulletin uyari geldi bizde zaten wbb2 lisansi aliyoruz onu kullanacagiz.

Bu sebebten dolayi satiyorum ve tek kisiye satilacaktir.

55.799 üyesi var . istenilen fiyat : 50 tl

Not : Tek kişiye satılacaktır.Kesinlikle bi ikinci kişiye satılmayacaktır.

Saygilar