adresi alabilirmiyim.
Birde size eski bir Wbb kullanicisi olarak sunu oneriyorum 2.3.6 pl 2 yi kurun su an yeni kurdugunuz 2.3.6 versiyonu ,<1 acik var bu versiyonda ama pl2 de bunu halletmisler ..
tabi lisansli kulanacksaniz 3.01 cikti vbuletinle nerdeyse ayni onun lisansini alin derim..
Satılık Forum Database ( 1 Kişiye Satılacaktır )
13
●878
- 28-12-2007, 12:41:36Üyeliği durduruldu
- 28-12-2007, 13:06:39Üyeliği durdurulduBaskent-Bilisim adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
lisansli kullanacagim hocam , baksana daha kategoriler bile yeni olusturuyordum sıkıldım biraktim
bitsin tamamen lisansini alacagim zaten o zaman güncellemeyi de yaparim
