• 28-12-2007, 12:41:36
    #10
    Üyeliği durduruldu
    adresi alabilirmiyim.

    Birde size eski bir Wbb kullanicisi olarak sunu oneriyorum 2.3.6 pl 2 yi kurun su an yeni kurdugunuz 2.3.6 versiyonu ,<1 acik var bu versiyonda ama pl2 de bunu halletmisler ..
    tabi lisansli kulanacksaniz 3.01 cikti vbuletinle nerdeyse ayni onun lisansini alin derim..
  • 28-12-2007, 13:06:39
    #11
    Üyeliği durduruldu
    Baskent-Bilisim adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    adresi alabilirmiyim.

    Birde size eski bir Wbb kullanicisi olarak sunu oneriyorum 2.3.6 pl 2 yi kurun su an yeni kurdugunuz 2.3.6 versiyonu ,<1 acik var bu versiyonda ama pl2 de bunu halletmisler ..
    tabi lisansli kulanacksaniz 3.01 cikti vbuletinle nerdeyse ayni onun lisansini alin derim..

    lisansli kullanacagim hocam , baksana daha kategoriler bile yeni olusturuyordum sıkıldım biraktim

    bitsin tamamen lisansini alacagim zaten o zaman güncellemeyi de yaparim
  • 07-01-2008, 20:20:35
    #12
    Üyeliği durduruldu
    bana özel mesaj atarsan çok sevinirim....
  • 07-01-2008, 21:46:43
    #13
    Eposta Aktivasyonu Gerekmekte
    konular 50binin uzerimdeyse bende pm alabiilirmiyim
  • 07-01-2008, 22:05:07
    #14
    öm alabilirmiyim