adresi alabilirmiyim.

Birde size eski bir Wbb kullanicisi olarak sunu oneriyorum 2.3.6 pl 2 yi kurun su an yeni kurdugunuz 2.3.6 versiyonu ,<1 acik var bu versiyonda ama pl2 de bunu halletmisler ..
tabi lisansli kulanacksaniz 3.01 cikti vbuletinle nerdeyse ayni onun lisansini alin derim..