Üyeler: 7 | Konular: 1 | Mesajlar: 1 (Ortalama Günlük 0,48 mesaj)
İstatiskLeriniz böyle ama satışı baltalamak istemem ama :S
selam,hocam yukariyi tam okumamisin.vbulletin lisans yüzünden kaldırmak zorundayız , wbb2 lisans aliyorum onu kullanacağız, onun için siteyi o halde görmen normal.
alici isen pm at linki yollayim açiktan veremiyorum lisans sorunumuz var.
saygılar