Sanırsam 62.239 üyeli forumda 4000 tane satsam, sürümden kazanırım diye düşünüyorsunuz.
kıskançlık rüzgarları esiyo sanırım mac kullananlar almasın scripti farkeder mi

biri teselli etsin arkadaşı
Kıskançlık olmayabilirde, üzülüyorda olabilir. Bir mac kullanıcısı daha alamıcak o zaman tüh.. Mac'e windows kurulabiliyor,eğer satarsanız bu muhteşem yazılım için kullanabiliriz.
emlak sitesi tamamda masa üstü yazılımı sanrım kontrol paneli olacak

mac kullananlar ne yapacak. ne cins fikirler peşindeler allahım ya. Birde 1 tl'ye dağıtacak sana 20 tl verimde o zaman bana çalış.
bence teklifi kaçırmayın derim.