• 26-08-2013, 15:52:11
    #10
    aspnin de olayı bu işte dll diye bişi var çözülemez,

    Mesajınıza istinaden bilgi amaçlı yazdım,oturur biri çözer diye bir iddaada bulunmadım

    togotar adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    1.incisi dll çözecek adamın benim scriptle ne işi var ben çok araştırdım hepsinin decoderini buldum dll bulamadım mutlaka ki vardır ancak ben php ye göre kastettim

    2.ortaya çıkacak kalite kod açısından mükemmel tasarım açısından zayıf olacaktır, çünkü tasarımda çok zayıfım..! kod ö.değil ama tasarım için elimden geleni yaparım
  • 26-08-2013, 15:58:53
    #11
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    togotar adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    1.incisi dll çözecek adamın benim scriptle ne işi var ben çok araştırdım hepsinin decoderini buldum dll bulamadım mutlaka ki vardır ancak ben php ye göre kastettim

    2.ortaya çıkacak kalite kod açısından mükemmel tasarım açısından zayıf olacaktır, çünkü tasarımda çok zayıfım..! kod ö.değil ama tasarım için elimden geleni yaparım
    valla güzel kardesim aklina bir proje varsa va baslamissan sonuna kadar götür zamanla ilerletirsin ayrica server veya hosting konusunda da yardima ihtiyacin varsa bu konuda sana yardimci olabilirim aklinda ne varsa yap tasarim konusunuda zamanla gelistirirsin veya öneriler alarak ilerletir degistirirsin.
  • 26-08-2013, 16:56:57
    #12
    Sonuçta kod assembly olacağından, .dll bırak .sdfababdfsdf uzantısı olsa dahi kırılır.
  • 27-08-2013, 01:30:27
    #13
    kırılır yada kırılmaz kod harika tasarım zayıf diyorsun ama neden 1 TL ?
    böyle bir rakama illaki talep olur
  • 27-08-2013, 01:35:08
    #14
    togotar adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    1.incisi dll çözecek adamın benim scriptle ne işi var ben çok araştırdım hepsinin decoderini buldum dll bulamadım mutlaka ki vardır ancak ben php ye göre kastettim

    2.ortaya çıkacak kalite kod açısından mükemmel tasarım açısından zayıf olacaktır, çünkü tasarımda çok zayıfım..! kod ö.değil ama tasarım için elimden geleni yaparım
    hocam tasarım konusunda yardımcı olabilirim.
  • 27-08-2013, 09:31:29
    #15
    emlak sitesi tamamda masa üstü yazılımı sanrım kontrol paneli olacak mac kullananlar ne yapacak. ne cins fikirler peşindeler allahım ya. Birde 1 tl'ye dağıtacak sana 20 tl verimde o zaman bana çalış.
  • 27-08-2013, 11:02:22
    #16
    Üyeliği durduruldu
    masaüstü admin paneli olacak aynı zamanda mac için web de de aynı admin paneli olacak mac kullananlar tarayıcıdan yönetecek, ayrıca kod kapalı kaynak kodu olacak en altta 1 adet üretici linki olacak bu yüzden 1 tl,

    20 tl vereyimde bana çalış diye bişi yok sana özel yapmamı istiosan 399 tl
  • 27-08-2013, 18:09:08
    #17
    Üyeliği durduruldu
    ProjeBox adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    emlak sitesi tamamda masa üstü yazılımı sanrım kontrol paneli olacak mac kullananlar ne yapacak. ne cins fikirler peşindeler allahım ya. Birde 1 tl'ye dağıtacak sana 20 tl verimde o zaman bana çalış.
    kıskançlık rüzgarları esiyo sanırım mac kullananlar almasın scripti farkeder mi biri teselli etsin arkadaşı
  • 27-08-2013, 18:25:32
    #18
    Sanırsam 62.239 üyeli forumda 4000 tane satsam, sürümden kazanırım diye düşünüyorsunuz.

    togotar adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    kıskançlık rüzgarları esiyo sanırım mac kullananlar almasın scripti farkeder mi biri teselli etsin arkadaşı
    Kıskançlık olmayabilirde, üzülüyorda olabilir. Bir mac kullanıcısı daha alamıcak o zaman tüh.. Mac'e windows kurulabiliyor,eğer satarsanız bu muhteşem yazılım için kullanabiliriz.

    ProjeBox adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    emlak sitesi tamamda masa üstü yazılımı sanrım kontrol paneli olacak mac kullananlar ne yapacak. ne cins fikirler peşindeler allahım ya. Birde 1 tl'ye dağıtacak sana 20 tl verimde o zaman bana çalış.
    bence teklifi kaçırmayın derim.