• 26-08-2013, 05:31:19
    #1
    Üyeliği durduruldu
    konu kilit proje bitince şu ana kadar bilgi vermiş herkese 1 TL dir talep edenler not alınmıştır herkese teşekkürler
  • 26-08-2013, 06:11:41
    #2
    Merhabalar,

    Yanlış anlamayın ama emeğinizi bu kadar ucuza satmayın.

    Yine de iyi satışlar, iyi çalışmalar.
  • 26-08-2013, 06:44:11
    #3
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    ilginç bir olay bence 1 tlden vermekte mantikli aslinda ama saglam bir lisanslama yöntemi kullanmanizi tavsiye ederim ayrica talep varmi diyecekseniz evet var.
  • 26-08-2013, 07:14:56
    #4
    Üyeliği durduruldu
    FullHizmet adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    ilginç bir olay bence 1 tlden vermekte mantikli aslinda ama saglam bir lisanslama yöntemi kullanmanizi tavsiye ederim ayrica talep varmi diyecekseniz evet var.
    aspnin de olayı bu işte dll diye bişi var çözülemez,
  • 26-08-2013, 09:02:02
    #5
    Üyeliği durduruldu
    ben alırım.
  • 26-08-2013, 15:22:00
    #6
    togotar adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    aspnin de olayı bu işte dll diye bişi var çözülemez,
    Gerçekten cevap yazmıyacaktım ancak hangi DLL çözülemez ? Bu konuda iyi araştırma yapın...

    .NET ortamında CLR çalışma anında derler ve Decompiler edilemeyecek bir dll yoktur.

    JAVA ve .NET platformlarının en baş belası durumu budur.Bunu engelleyebilmek için çeşitli şifreleme yöntemleri kullanabilirsiniz ancak %100 seviyesine getiremesseniz...
  • 26-08-2013, 15:24:26
    #7
    çözülecek bile olsa ben sahsen alirim ama emekdar için önemli bir konu ayrica 1 tl gibi bir fiyata oldugunda millet cözmeye bile gerek duymayacaktir bence.
  • 26-08-2013, 15:30:53
    #8
    Xspeed adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Gerçekten cevap yazmıyacaktım ancak hangi DLL çözülemez ? Bu konuda iyi araştırma yapın...

    .NET ortamında CLR çalışma anında derler ve Decompiler edilemeyecek bir dll yoktur.

    JAVA ve .NET platformlarının en baş belası durumu budur.Bunu engelleyebilmek için çeşitli şifreleme yöntemleri kullanabilirsiniz ancak %100 seviyesine getiremesseniz...
    aynen katiliyorum.

    --R10.NET; Flood Engellendi -->-> Yeni yazılan mesaj 15:30:53 -->-> Daha önceki mesaj 15:29:48 --

    ortaya cikacak isin kalitesine gore bende alirim 1 tl ye degil de uygun bedelle..
  • 26-08-2013, 15:41:08
    #9
    Üyeliği durduruldu
    Xspeed adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Gerçekten cevap yazmıyacaktım ancak hangi DLL çözülemez ? Bu konuda iyi araştırma yapın...

    .NET ortamında CLR çalışma anında derler ve Decompiler edilemeyecek bir dll yoktur.

    JAVA ve .NET platformlarının en baş belası durumu budur.Bunu engelleyebilmek için çeşitli şifreleme yöntemleri kullanabilirsiniz ancak %100 seviyesine getiremesseniz...
    1.incisi dll çözecek adamın benim scriptle ne işi var ben çok araştırdım hepsinin decoderini buldum dll bulamadım mutlaka ki vardır ancak ben php ye göre kastettim

    2.ortaya çıkacak kalite kod açısından mükemmel tasarım açısından zayıf olacaktır, çünkü tasarımda çok zayıfım..! kod ö.değil ama tasarım için elimden geleni yaparım