FullHizmet adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
ilginç bir olay bence 1 tlden vermekte mantikli aslinda ama saglam bir lisanslama yöntemi kullanmanizi tavsiye ederim ayrica talep varmi diyecekseniz evet var.
aspnin de olayı bu işte dll diye bişi var çözülemez,