aspnin de olayı bu işte dll diye bişi var çözülemez,

Mesajınıza istinaden bilgi amaçlı yazdım,oturur biri çözer diye bir iddaada bulunmadım

togotar adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
1.incisi dll çözecek adamın benim scriptle ne işi var ben çok araştırdım hepsinin decoderini buldum dll bulamadım mutlaka ki vardır ancak ben php ye göre kastettim

2.ortaya çıkacak kalite kod açısından mükemmel tasarım açısından zayıf olacaktır, çünkü tasarımda çok zayıfım..! kod ö.değil ama tasarım için elimden geleni yaparım