Sanırsam 62.239 üyeli forumda 4000 tane satsam, sürümden kazanırım diye düşünüyorsunuz.

togotar adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
kıskançlık rüzgarları esiyo sanırım mac kullananlar almasın scripti farkeder mi biri teselli etsin arkadaşı
Kıskançlık olmayabilirde, üzülüyorda olabilir. Bir mac kullanıcısı daha alamıcak o zaman tüh.. Mac'e windows kurulabiliyor,eğer satarsanız bu muhteşem yazılım için kullanabiliriz.

ProjeBox adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
emlak sitesi tamamda masa üstü yazılımı sanrım kontrol paneli olacak mac kullananlar ne yapacak. ne cins fikirler peşindeler allahım ya. Birde 1 tl'ye dağıtacak sana 20 tl verimde o zaman bana çalış.
bence teklifi kaçırmayın derim.