• 22-11-2007, 16:18:58
    #19
    Üyeliği durduruldu
    pm gönderildi...
  • 22-11-2007, 16:19:46
    #20
    Üyeliği durduruldu
    leet adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bu scripti en az 10 site kullanıyor ve bu DB bu forumda defalarca kez satılmaya çalışıldı. Herkeste olan vvarez db ve scripti satmaya çalışıyorsun. Aynen tahmin ettiğim gibi.
    script vvarezmi ? kanıtla o zaman vvarez olduğunu. + bu scripti kullanan 10site göster Satışı İptal edeyim.
  • 22-11-2007, 16:21:12
    #21
    Üyeliği durduruldu
    Şöyle ki aynı script bende de var. Benim onlarca arkadaşımda da var. Ayrıca tanımadığım adamların sitelerinde de aynı script ve DB kullanılıyor. Madem bu kadar eminsin, sen kanıtlasana bu scriptin sahibinin sen olduğunu? DB'nin de tamamen senin olduğunu?
  • 22-11-2007, 16:22:01
    #22
    fiyatı ve demoyu alabilirmiyim lütfen
  • 22-11-2007, 16:22:50
    #23
    Üyeliği durduruldu
    leet abartıyorsun o zaman hepimiz warez kullanıyoruz? arkadaşların vs. kişi para vererek almış ücretsiz satmasını bekleyemessin.
  • 22-11-2007, 16:22:56
    #24
    Üyeliği durduruldu
    leet adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Şöyle ki aynı script bende de var. Benim onlarca arkadaşımda da var. Ayrıca tanımadığım adamların sitelerinde de aynı script ve DB kullanılıyor. Madem bu kadar eminsin, sen kanıtlasana bu scriptin sahibinin sen olduğunu? DB'nin de tamamen senin olduğunu?
    Konuyu açarken script benim diye birşey yazmışmıyım.

    Script bana ait değil, satışa sunuyorum. İsteyen alır.

    Ben ücretli aldım ücretli satıyorum. Sitemde kullanmaktan vazgeçtim. Sebebi ise ***** sitemin olmasını istemiyorum.
  • 22-11-2007, 16:37:49
    #25
    hayaletws adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Konuyu açarken script benim diye birşey yazmışmıyım.
    Script bana ait değil, satışa sunuyorum. İsteyen alır.
    Ben ücretli aldım ücretli satıyorum. Sitemde kullanmaktan vazgeçtim. Sebebi ise ***** sitemin olmasını istemiyorum.
    Scripti yazan kişiden böyle bir izin aldın mı? İzin almadan yaptığın satış bir nevi vvareze düşürmek olur ve bu da yasaktır r10 da.
  • 22-11-2007, 16:40:38
    #26
    Üyeliği durduruldu
    aLp3r adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Scripti yazan kişiden böyle bir izin aldın mı? İzin almadan yaptığın satış bir nevi vvareze düşürmek olur ve bu da yasaktır r10 da.
    bu benim ve scripti aldığım arkadaş ile aramızda gizlilik politikasıdır söz konusu bir durum olmasa zaten şu anda bu satışı yapmazdım.
  • 22-11-2007, 16:59:06
    #27
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    tek kelime *arez aksini iddaa eden varsa ispatlasin, bu işi bırakayim