aLp3r adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Scripti yazan kişiden böyle bir izin aldın mı? İzin almadan yaptığın satış bir nevi vvareze düşürmek olur ve bu da yasaktır r10 da.
bu benim ve scripti aldığım arkadaş ile aramızda gizlilik politikasıdır söz konusu bir durum olmasa zaten şu anda bu satışı yapmazdım.