Şöyle ki aynı script bende de var. Benim onlarca arkadaşımda da var. Ayrıca tanımadığım adamların sitelerinde de aynı script ve DB kullanılıyor. Madem bu kadar eminsin, sen kanıtlasana bu scriptin sahibinin sen olduğunu? DB'nin de tamamen senin olduğunu?
Konuyu açarken script benim diye birşey yazmışmıyım.
Script bana ait değil, satışa sunuyorum. İsteyen alır.
Ben ücretli aldım ücretli satıyorum. Sitemde kullanmaktan vazgeçtim. Sebebi ise ***** sitemin olmasını istemiyorum.