Konuyu açarken script benim diye birşey yazmışmıyım.
Script bana ait değil, satışa sunuyorum. İsteyen alır.
Ben ücretli aldım ücretli satıyorum. Sitemde kullanmaktan vazgeçtim. Sebebi ise ***** sitemin olmasını istemiyorum.
Scripti yazan kişiden böyle bir izin aldın mı? İzin almadan yaptığın satış bir nevi vvareze düşürmek olur ve bu da yasaktır r10 da.