• 12-08-2010, 17:18:31
    #55
    Bize güvenen ve destek veren herkese teşekkürler.. Banka bilgilerini reklam yaptığınız domain altına bir sayfaya koyup özel mesaj gönderebilirseniz yarın ve pazartesi günü ödemeleriniz çıkartılacaktır.

    Toplam 3.763TL ödeme yapılacaktır. Bu kısa dönemde güzel bir kazanç.. hurgeneral'e ayrıca teşekkürler, en çok ödemeyi o alıyor

    EK Bilgi:
    • Vergi kesintisini site sahibine yansıtmıyoruz
    • Normalde sınava giren üyelere ödeme yapacağımızı söylemiştik, tüm üyelere ödeme yapıyoruz, standart üyelere 0.2TL premium üyelere 2TL ödeme
  • 12-08-2010, 19:36:17
    #56
    Vergi kesintisinden etkilenmememiz çok güzel oldu

    Banka hesap bilgilerimi pm gönderdim
  • 13-08-2010, 00:34:52
    #57
    SavaS adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Vergi kesintisinden etkilenmememiz çok güzel oldu

    Banka hesap bilgilerimi pm gönderdim
    Teşekkürler yarın ve pazartesi ödemeler yapılacak
  • 13-08-2010, 02:26:37
    #58
    Geleceği Kodluyoruz
    EJDER adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bize güvenen ve destek veren herkese teşekkürler.. Banka bilgilerini reklam yaptığınız domain altına bir sayfaya koyup özel mesaj gönderebilirseniz yarın ve pazartesi günü ödemeleriniz çıkartılacaktır.

    Toplam 3.763TL ödeme yapılacaktır. Bu kısa dönemde güzel bir kazanç.. hurgeneral'e ayrıca teşekkürler, en çok ödemeyi o alıyor

    EK Bilgi:
    • Vergi kesintisini site sahibine yansıtmıyoruz
    • Normalde sınava giren üyelere ödeme yapacağımızı söylemiştik, tüm üyelere ödeme yapıyoruz, standart üyelere 0.2TL premium üyelere 2TL ödeme
    bende teşekkür ederim Hasan bey..
  • 13-08-2010, 02:54:53
    #59
    Kesintiyi bize yansıtmadığınız için teşekkürler.
  • 13-08-2010, 03:19:15
    #60
    Geleceği Kodluyoruz
    ben halen üye çıkarmaya devam ediyorum bu arada.. bundan sonrası için aff sistemini diğer sınav dönemine kadar yıl içinde aktif etmeyi düşünüyormusunuz? bununla ilgili bilgi verirseniz çalışmalarımız devam edebilir..
  • 13-08-2010, 15:59:59
    #61
    hurgeneral adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    ben halen üye çıkarmaya devam ediyorum bu arada.. bundan sonrası için aff sistemini diğer sınav dönemine kadar yıl içinde aktif etmeyi düşünüyormusunuz? bununla ilgili bilgi verirseniz çalışmalarımız devam edebilir..
    Tabi ek yerleştirmeler başlıyor, onların ödemesini de ek yerleştirmeden sonra yapacağız. Bu hesaplamaları toplamdan düşerek ödeme yapılacak. İlgi gösteren herkese teşekkürler, bir kısmı bugün yattı bir kısmı pazartesi, salı yatmaya devam edecek.
  • 17-08-2010, 22:14:03
    #62
    İlk ödemeler yapıldı, ödemeyi alan arkadaşlar Tckimlik numaranızı gönderebilirseniz sevinirim, gider pusulası düzenleyebilmek için gerekiyormuş.

    ygslys.blogcu.com ve teknolojifakultesi.com sitesinin sahiplerine haber verir misiniz onlara da ödeme yapmak istiyoruz
  • 18-08-2010, 18:02:38
    #63
    Geleceği Kodluyoruz
    Ödeme alındı.. Ek yerleştirmeler için çalışmaya devam ediyoruz. Gerçekten sınav ile ilgili hit alanlar için çok karlı bir sistem.. Başarılar..