• 07-07-2010, 14:15:12
    #10
    Yıllardır tanıdığım, pek çok iş yaptığım, gözü kapalı güvenilebilecek biridir Ejder. Denemekte fayda var
  • 07-07-2010, 14:23:25
    #11
    Ferraconn adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bazı sorularım olacak Hasan bey,

    Size 10 TL değerinde premium üye gönderdiğimizi nerden anlayacaksınız?
    1 Premium üyeden net 2 lira mı kazanılacak yoksa kesinti yapıldıkdan sonra bu oran 1.5- 1 arasına mı düşücek?

    Herhangi bir satış ortaklığı sisteminiz yok ve kdv kesinti vs şeyleri nasıl yapabiliyor sunuz?
    ?aff=siteniz.com
    şeklinde gelen aff değişkenini sistemimizde takip etmeye başlıyoruz, sizden gelen ziyaretçi üye olduğu zaman üyeliğine bu rakam işliyor. Bu üye ne zaman premium üyelik satın almış alırsa olsun bu sizin hesabınıza işliyor. Örneğin bugün sizin üzerinizden birisi üye oldu fakat 10 gün sonra premium üyelik satın aldı. Bu da sizin hesabınıza işliyor.

    1 Premium üyeden biz 8,47+KDV = 10TL alıyoruz. Bunun %20'sini paylaşacağız yani 1,7+KDV = 2TL. Kesintiyi şu anda bilemiyorum, muhasebeciyle görüştükten sonra buraya bilgi olarak yazarım ttahminim %10-%20 arası kesinti olacaktır. O zaman 1,36-1,5TL gibi net bir rakam çıkacaktır.
  • 07-07-2010, 14:24:25
    #12
    e-net adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Yıllardır tanıdığım, pek çok iş yaptığım, gözü kapalı güvenilebilecek biridir Ejder. Denemekte fayda var
    Teşekkürler Gökhan
  • 07-07-2010, 18:06:33
    #13
    hayırlı olur inşallah abi. Üye başı 2 TL gayet iyi rakam bence : )
  • 07-07-2010, 18:35:16
    #14
    oktay adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    hayırlı olur inşallah abi. Üye başı 2 TL gayet iyi rakam bence : )
    Teşekkür ederim Oktay.. Umarım kullananlar yüksek kazançlar elde ederler..
  • 07-07-2010, 21:08:34
    #15
    Yıllardır Beğenerek ve takdir ederek izlediğim biri Hasan bey. Gerçekten forumda en çok güvenilecek arkadaşlardan birisidir. Umarım istediğiniz üye potansiyelini yakalarsınız.
  • 08-07-2010, 00:15:17
    #16
    Üyeliği durduruldu
    Merhabalar,

    Öncelikle iyi çalışmalar diliyorum. Bir sorum olacaktı, bizler kaç üye gönderdiğimizi görebilecek miyiz? Yani bir kontrol panelimiz olacak mı misal?
  • 08-07-2010, 13:37:48
    #17
    LeGoLaS adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Yıllardır Beğenerek ve takdir ederek izlediğim biri Hasan bey. Gerçekten forumda en çok güvenilecek arkadaşlardan birisidir. Umarım istediğiniz üye potansiyelini yakalarsınız.
    Teşekkür ederim, desteğinizden dolayı..
    OPBA adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Merhabalar,

    Öncelikle iyi çalışmalar diliyorum. Bir sorum olacaktı, bizler kaç üye gönderdiğimizi görebilecek miyiz? Yani bir kontrol panelimiz olacak mı misal?
    Teşekkür ederim, malesef mesajımda da belirttiğim gibi şu an için bir kontrol paneli yok. Proje yoğunluğu biraz hafifleyince hazırlayacağız.
  • 08-07-2010, 21:11:54
    #18
    Sitem içerik olarak uygun olsaydı kullanmayı düşünürdüm. Ayrıca site içinde tebrik ederim faydalı olduğuna inanıyorum