İlk ödemeler yapıldı, ödemeyi alan arkadaşlar Tckimlik numaranızı gönderebilirseniz sevinirim, gider pusulası düzenleyebilmek için gerekiyormuş.
ygslys.blogcu.com ve teknolojifakultesi.com sitesinin sahiplerine haber verir misiniz onlara da ödeme yapmak istiyoruz