ben halen üye çıkarmaya devam ediyorum bu arada.. bundan sonrası için aff sistemini diğer sınav dönemine kadar yıl içinde aktif etmeyi düşünüyormusunuz? bununla ilgili bilgi verirseniz çalışmalarımız devam edebilir..
Tabi ek yerleştirmeler başlıyor, onların ödemesini de ek yerleştirmeden sonra yapacağız. Bu hesaplamaları toplamdan düşerek ödeme yapılacak. İlgi gösteren herkese teşekkürler, bir kısmı bugün yattı bir kısmı pazartesi, salı yatmaya devam edecek.