• 30-01-2010, 16:24:06
    #37
    ben kendilerini yakınen tanıyorum. Kendilerinden yaklaşık 2 yıldır hizmet alıyorum. Zed ismi piyasada olduka iyi isim yapmış ve potansiyeli yüksek firmalardan birisi. Siz bir gün taklit edin diye açmadılar sanırım. Yani bu kadarına pes..
  • 30-01-2010, 16:26:08
    #38
    Sonuna kadar okumamıştım. Abi ne bu ya nike adidas arkasından Aytaç kardeşimin mi taklitini yaptılar Bırakın abi bu işi yapmayın ya hakikkaten yapmayın. Direk adamın üsütnden müşteri çekmek bu hiç yakışmııyor hiç!!!
  • 30-01-2010, 16:27:09
    #39
    dextroit adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Zed Bilişim mi böyle bir firma var zaten Sahibide Aytaç Engin!!!

    Zed Teknoloji olarak hizmet veriyoruz. Zed Bilişim olarak değil. Ama zed ismini kullanmaları gerçekten çok üzücü bir durum. r10.net de açtıkları bir kampanya konusunda dahi böyle tepki almaları, piyasada nasıl bir tepki alacaklarının göstergesi olsa gerek.


    12 yıldır bu sektörde hizmet veren kişiler olarak, ortağım Erhan Çakır ile bu işe ilk başladığımızda ismimizi Zed olarak düşünmüştük. Taklit edilmesin ve özgün olsun istemiştik. Aradan geçen onca zaman sonra, görüyoruzki taklit edilmenin önüne geçilemiyor.

    İlgili kişilerin bu kadar yazılan yazıya bir cevap vermesini ben gönülden istiyorum. Zed adını firmanıza koyma amacınız nedir ?


    İyi Çalışmalar
    Aytaç Engin
  • 30-01-2010, 16:32:39
    #40
    Nasıl İşler İyimi iyidir tabi ne olsun insanlar emek vermiş zedteknoloji.com u kurmuş sende zedbilişim.com.tr ac olsun bitsin demi ? zedteknoloji sandım kampanya degilce valla işi biliyonuz hakkatten türk piyasası hep bölemi yaw Biri çabalar digeri güp aynı isimle acar amblemide aynı yapsaydın harbi sinir oldum yaa
  • 30-01-2010, 16:47:07
    #41
    Üyeliği durduruldu
    ZedTeknoloji adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Zed Teknoloji olarak hizmet veriyoruz. Zed Bilişim olarak değil. Ama zed ismini kullanmaları gerçekten çok üzücü bir durum. r10.net de açtıkları bir kampanya konusunda dahi böyle tepki almaları, piyasada nasıl bir tepki alacaklarının göstergesi olsa gerek.


    12 yıldır bu sektörde hizmet veren kişiler olarak, ortağım Erhan Çakır ile bu işe ilk başladığımızda ismimizi Zed olarak düşünmüştük. Taklit edilmesin ve özgün olsun istemiştik. Aradan geçen onca zaman sonra, görüyoruzki taklit edilmenin önüne geçilemiyor.

    İlgili kişilerin bu kadar yazılan yazıya bir cevap vermesini ben gönülden istiyorum. Zed adını firmanıza koyma amacınız nedir ?


    İyi Çalışmalar
    Aytaç Engin
    1 kere zedbilisim.com.tr sizden görmedik önceden jethost du benim firmamda 3 tane vardı jethost.de jettasarim ama biz zedbilisim.com.tr zed sözlük anlamı siz bilmiyorsunuzdur beyki ama biz size ögretelim osmanlıca 1 kelimedir zed dövme ve vurma anlamına gelir ayrıca arkadaşlar burda satıs oluyor eleştiri bölümü degildir eleştiri yapmak için baska yerde konu acın eleştirin..


    saygılar..
  • 30-01-2010, 16:49:19
    #42
    Domain kayıt tarihiniz :

    ** Domain Servers:
    ns1.zedbilisim.com.tr 72.20.2.22
    ns2.zedbilisim.com.tr 72.8.130.1

    ** Additional Info:
    Created on..............: 2009-Dec-29.
    Expires on..............: 2010-Dec-28.

    Sanırım yeterlidir? Ayrıca bana cevap vermeniz bir şeyi değiştirmez. ZED ismi ile piyasaya çıkmanız yapılan çok büyük bir yanlıştır.
  • 30-01-2010, 16:52:07
    #43
    TOYGARLI adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    1 kere zedbilisim.com.tr sizden görmedik önceden jethost du benim firmamda 3 tane vardı jethost.de jettasarim ama biz zedbilisim.com.tr zed sözlük anlamı siz bilmiyorsunuzdur beyki ama biz size ögretelim osmanlıca 1 kelimedir zed dövme ve vurma anlamına gelir ayrıca arkadaşlar burda satıs oluyor eleştiri bölümü degildir eleştiri yapmak için baska yerde konu acın eleştirin..


    saygılar..
    zedteknoloji.com un 2 yıldır müşterisiyim.Yani 2.5 yıldır var bildigim kadarıyla zed kelimesini 2.5 sene önce düşündüklerini sanıyorum.Görmemiş Olabilirsiniz bu normal bir durum ama gordukten sonrada devam etmeniz bence fırsatcılıgın gerekcesidir.Diye Düşünüyorum sahsi görüşümdür.Ne Diyim Hayırlı işler
  • 30-01-2010, 16:52:26
    #44
    Üyeliği durduruldu
    ZedTeknoloji adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Domain kayıt tarihiniz :

    ** Domain Servers:
    ns1.zedbilisim.com.tr 72.20.2.22
    ns2.zedbilisim.com.tr 72.8.130.1

    ** Additional Info:
    Created on..............: 2009-Dec-29.
    Expires on..............: 2010-Dec-28.

    Sanırım yeterlidir? Ayrıca bana cevap vermeniz bir şeyi değiştirmez. ZED ismi ile piyasaya çıkmanız yapılan çok büyük bir yanlıştır.
    Expiration Date: 2010-07-08
    Creation Date: 2003-07-08
    Last Update Date: 2009-10-30
    buda jethost eski firmam bakın kaçtane var nz uzantısı bile doludur ama ilk bizdeydi. sonucta biz sizi sonradan gördük firmayı açtıgımız zaman zaten görseydik açmazdık sadece sözlük anlamından yol aldık googlede hiç bakmadık ayrıca kimse zedteknoloji diye girmez cünkü konu başlıkları bakın 1 kere ben firma ismi belirtiyorum ve ayrıca com.tr olarak belirtiyorum..


    saygılar..
  • 30-01-2010, 16:55:38
    #45
    Üyeliği durduruldu
    ibh adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    zedteknoloji.com un 2 yıldır müşterisiyim.Yani 2.5 yıldır var bildigim kadarıyla zed kelimesini 2.5 sene önce düşündüklerini sanıyorum.Görmemiş Olabilirsiniz bu normal bir durum ama gordukten sonrada devam etmeniz bence fırsatcılıgın gerekcesidir.Diye Düşünüyorum sahsi görüşümdür.Ne Diyim Hayırlı işler
    şimdi sunu diyeyim vergi levhasına yazdırmıssın firmayı sonra 1 teknoloji var diye degiştiriceksiniz sizce bunu kim yapar size soruyorum. r10'da yapan bi firma varsa söleyin ben bu işi bırakıcam. ayrıca biz hekimabiden tema siparisi verdik sizin sitenizin aynısı die yaptırmadık yeni temalar cıkıcakmıs onlardan alıcaz. biz kimseyi karalamıyoruz isterseniz sizde karalamayın arkadaşlar ve bir daha r10'da kampanya yapmıcam tskler herkese moderatorlerin konuyu kilitlemesini istiyorum..



    saygılar..