zedteknoloji.com un 2 yıldır müşterisiyim.Yani 2.5 yıldır var bildigim kadarıyla zed kelimesini 2.5 sene önce düşündüklerini sanıyorum.Görmemiş Olabilirsiniz bu normal bir durum ama gordukten sonrada devam etmeniz bence fırsatcılıgın gerekcesidir.Diye Düşünüyorum sahsi görüşümdür.Ne Diyim Hayırlı işler
şimdi sunu diyeyim vergi levhasına yazdırmıssın firmayı sonra 1 teknoloji var diye degiştiriceksiniz sizce bunu kim yapar size soruyorum. r10'da yapan bi firma varsa söleyin ben bu işi bırakıcam. ayrıca biz hekimabiden tema siparisi verdik sizin sitenizin aynısı die yaptırmadık yeni temalar cıkıcakmıs onlardan alıcaz. biz kimseyi karalamıyoruz isterseniz sizde karalamayın arkadaşlar ve bir daha r10'da kampanya yapmıcam tskler herkese moderatorlerin konuyu kilitlemesini istiyorum..
saygılar..