ben kendilerini yakınen tanıyorum. Kendilerinden yaklaşık 2 yıldır hizmet alıyorum. Zed ismi piyasada olduka iyi isim yapmış ve potansiyeli yüksek firmalardan birisi. Siz bir gün taklit edin diye açmadılar sanırım. Yani bu kadarına pes..