• 25-08-2009, 00:06:29
    #1
    Üyeliği durduruldu
    Merhabalar ;

    Herkezin bir bayisi olsun diye Maximum hizmeti Minumum fiyata indirdik.

    Neden "UzmanShell" ?

    Alanında uzmanlaşmış ekipmanı olan,
    Alt yapıya önem verip, müşteri memnuniyetini ön planda tutan,
    Teslimat işlerinde sözüne sadık olan,
    Yarını değil, uzun zaman karlarını düşünen,
    Fiyat politikasını günübirlik düzenlemeyen,
    Kaliteli hizmet anlayışını maximum kazanca dayandırmayan,
    Performansı ve Hızı önemseyerek, kesintileri yaşatmayan,
    Erişilebilirlik (UPTIME) oranını gerçek seviyelerde sunan,

    ve daha fazlası ..

    Bayilere özel sunduğumuz Kampanyalı paketimiz ve detayları aşağıdadır.

    WEB ALANI : 70 GB.
    AYLIK TRAFİK : 50 GB.
    Alan Adı Barındırma : SINIRSIZ
    POP3 / IMAP Email hesapları : SINIRSIZ
    Subdomain Sayısı : SINIRSIZ
    FTP Hesapları : SINIRSIZ
    Veri Tabanı (Mysql) : SINIRSIZ
    İşletim Sistemi : Linux (Centos)
    Kontrol Paneli : cPanel

    Diğer alt özellikler aşşağıda sıralanmıştır.
    • SPAM/AntiVirus Koruması
    • Webmail Hizmeti
    • Güvenli Webmail
    • Email Cevaplayıcı
    • Microsoft® FrontPage Eklentileri
    • Web İstatikleri (Awstats ve Webalizer)
    • En son PHP sürümü & GD Desteği ile birlikte
    • Perl Desteği
    • Sendmail Desteği
    • Email Yönlendirici
    • Şifre Korumalı Sayfalar
    • Gelişmiş IP Filtreleme Sistemi
    • %99 Ulaşılabilirlik Garantisi
    • Hızlı Teknik Destek
    Bu pakete Aylık 20 TL 'ye sahip olarabilirsiniz.

    Yedekleme Hizmeti : Düzenli olarak "Haftalık" ve "Aylık" olarak yedeğiniz sürekli hazır bulunmaktadır.

    Adresimiz;
    Aydınlar Mah. F.M.S. Cad. No: 4
    Posta Kodu: 34500 | Çekmeköy / Istanbul

    Telefonlarımız;
    GMS: (0531) 662 39 98 - (0545) 506 10 93

    E-Posta Adresimiz;
    Gürhan : Destek@UzmanShell.Com


    Ödemelerinizi banka hesaplarımıza ya da PTT hesabımıza yapabilirsiniz.

    Açılan post'a göz gezdirmeniz bizim için bir onurdur..

    Saygılar, Sevgiler..
    UzmanShell Bilişim Internet Hizmetleri.
  • 25-08-2009, 00:19:02
    #2
    Üyeliği durduruldu
    alanaditescil adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Şirket olduğunuzu kanıtlayın.
    Ben kendi başıma şirketim yeterlimi efendim?

    Uzmanshell'i tercih edenler, şirket olduğum yada olmadığım için değil, şirket olmasamda olanlar ve gerçekten dürüstce iş yapanlar gibi "samimi, sevecen ve şirket kavramlarını içeren niteliklerle hareket ettiğim için seçiyorlar".

    Post attığınız için teşekkür ederim, iyi çalışmalar.
  • 25-08-2009, 00:41:53
    #3
    InteLSheLL adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ben kendi başıma şirketim yeterlimi efendim?
    Uzmanshell'i tercih edenler, şirket olduğum yada olmadığım için değil, şirket olmasamda olanlar ve gerçekten dürüstce iş yapanlar gibi "samimi, sevecen ve şirket kavramlarını içeren niteliklerle hareket ettiğim için seçiyorlar".
    Post attığınız için teşekkür ederim, iyi çalışmalar.
    Kendi başınıza nasıl şirket oluyorsunuz ?
  • 25-08-2009, 00:43:45
    #4
    Eposta Aktivasyonu Gerekmekte
    InteLSheLL adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ben kendi başıma şirketim yeterlimi efendim?
    Uzmanshell'i tercih edenler, şirket olduğum yada olmadığım için değil, şirket olmasamda olanlar ve gerçekten dürüstce iş yapanlar gibi "samimi, sevecen ve şirket kavramlarını içeren niteliklerle hareket ettiğim için seçiyorlar".
    Post attığınız için teşekkür ederim, iyi çalışmalar.
    Sirket oldugunuz yada olmadiginiz icin degilse "Alanında uzmanlaşmış bir şirket olan" diye yazmaniza gerek varmiydi

    Böyle ciddi kelimeleri nasil basit bir sekilde kullanabiliyorsunuz anlamis degilim. Devlete göre sirket degilsinizde kendinize göremi sirketsiniz?
  • 25-08-2009, 00:47:56
    #5
    Üyeliği durduruldu
    alanaditescil adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Şirket değilseniz , Kendinizi Şirket gibi gösterip insanları neden aldatıyorsunuz?
    Lütfen kelimelerinize dikkat edil aldatıyorsunuzda ne demek efendim? Şimdiye kadar kimi aldatmışız da siz şimdi bu kadar rahat söylüyebiliyorsunuz bunu siz şirketsiniz heralde şirket olarak ne verdiniz insalara ? Şirket olup laf dalaşı yapıp çamur atıcağıma TEK olurum hakkımla kazanırım her insanında hak ettiği hakkı veririm.
  • 25-08-2009, 00:53:47
    #6
    Üyeliği durduruldu
    Mstr adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Kendi başınıza nasıl şirket oluyorsunuz ?
    Siz müşterimisiniz ? Hayır.

    Benim müşterimmisiniz ? Hayır.

    Herhangi bir müşterimden Uzmanshell adına burda karalama amaçlı yada kötü hizmete dair bir post gördünüz mü ? TABİKİ HAYIR.

    Bunlar benim şirket olmasamda Şirketleştiğim anlamına gelir. Evet belki bir vergiye mahsup değilim, bir yazanem olmayadabilir ama birçok şirketten daha kaliteli daha destekci ve güvenilir hizmet verdiğimde kesindir.
  • 25-08-2009, 01:05:34
    #7
    Üyeliği durduruldu
    Size destek vermediğiniz yada kötü sağlayıcı denilmiyor ki sadece kulandığınız kelime yanlış vergi levhanız olmadan şirket olunmaz bu belirtliyor...
  • 25-08-2009, 01:12:38
    #8
    InteLSheLL adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Siz müşterimisiniz ? Hayır.
    Benim müşterimmisiniz ? Hayır.
    Herhangi bir müşterimden Uzmanshell adına burda karalama amaçlı yada kötü hizmete dair bir post gördünüz mü ? TABİKİ HAYIR.
    Bunlar benim şirket olmasamda Şirketleştiğim anlamına gelir. Evet belki bir vergiye mahsup değilim, bir yazanem olmayadabilir ama birçok şirketten daha kaliteli daha destekci ve güvenilir hizmet verdiğimde kesindir.
    verdiğiniz hizmet hakkında bilgim yok zaten o konuda bir söz etmedim.

    benim size sorduğum soru ile yazdıklarınız birbirinden çok alakasız.

    ben size tek başınıza nasıl şirket oluyorsunuz diye soruyorum, siz bana hizmetinizi anlatıyorsunuz.

    konuyu daha dikkatli okumanızı öneririm.
  • 25-08-2009, 01:14:08
    #9
    Misafir
    konu dışı yazmayın burda satış yapıyor şirket olmuş veya olmamış sizi alakadar etmez sanırım. Report edersiniz moderatör arkadaşlar gerekeni yaparlar.