InteLSheLL adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Siz müşterimisiniz ? Hayır.
Benim müşterimmisiniz ? Hayır.
Herhangi bir müşterimden Uzmanshell adına burda karalama amaçlı yada kötü hizmete dair bir post gördünüz mü ? TABİKİ HAYIR.
Bunlar benim şirket olmasamda Şirketleştiğim anlamına gelir. Evet belki bir vergiye mahsup değilim, bir yazanem olmayadabilir ama birçok şirketten daha kaliteli daha destekci ve güvenilir hizmet verdiğimde kesindir.
verdiğiniz hizmet hakkında bilgim yok zaten o konuda bir söz etmedim.

benim size sorduğum soru ile yazdıklarınız birbirinden çok alakasız.

ben size tek başınıza nasıl şirket oluyorsunuz diye soruyorum, siz bana hizmetinizi anlatıyorsunuz.

konuyu daha dikkatli okumanızı öneririm.