Kendi başınıza nasıl şirket oluyorsunuz ?
Siz müşterimisiniz ? Hayır.
Benim müşterimmisiniz ? Hayır.
Herhangi bir müşterimden Uzmanshell adına burda karalama amaçlı yada kötü hizmete dair bir post gördünüz mü ? TABİKİ HAYIR.
Bunlar benim şirket olmasamda Şirketleştiğim anlamına gelir. Evet belki bir vergiye mahsup değilim, bir yazanem olmayadabilir ama birçok şirketten daha kaliteli daha destekci ve güvenilir hizmet verdiğimde kesindir.