InteLSheLL adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Ben kendi başıma şirketim yeterlimi efendim?
Uzmanshell'i tercih edenler, şirket olduğum yada olmadığım için değil, şirket olmasamda olanlar ve gerçekten dürüstce iş yapanlar gibi "samimi, sevecen ve şirket kavramlarını içeren niteliklerle hareket ettiğim için seçiyorlar".
Post attığınız için teşekkür ederim, iyi çalışmalar.
Kendi başınıza nasıl şirket oluyorsunuz ?