Neden "k" yerine "q" ?
arkadaşlar başka işiniz yokmu sizin allah allah nedir bu millette açık arama derdiniz anlamadım önce neden crayz dediniz şimdide neden k değilde q diyorsunuz istediğimi yazarım ister k kullanırım ister q kullanırım bundada özgür olduğum gibi kimsede karışamaz sırf mesaj atmak için mesaj atmak istiyorsanız benim konuma yazmayın