• 12-12-2008, 02:11:18
    #10
    Üyeliği durduruldu
    webwelet adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    garip bi açıklama yinede teşekkürler, hayırlı satışlar..
    size garip gelmiş olabilir belki demek istediğimi tam anlatamadım neyse bu laflardan sonra satış olurmu bilmem ama yinede teşekkürler.
  • 12-12-2008, 02:17:04
    #11
    CrayzHosting adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    size garip gelmiş olabilir belki demek istediğimi tam anlatamadım neyse bu laflardan sonra satış olurmu bilmem ama yinede teşekkürler.
    Bide banlatın satış baltalamaktan tam olsun

    Hayırlı satışlar .
  • 12-12-2008, 02:40:47
    #12
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    KMLGRLR adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bide banlatın satış baltalamaktan tam olsun
    Hayırlı satışlar .
    ne alaka canım. satışına bişey demedim ben..
  • 12-12-2008, 02:59:17
    #13
    Üyeliği durduruldu
    olan oldu artıq satış devam ediyor bize güvenen inanan insanlarla çalışmak her zaman mutlu eder bizi.
  • 12-12-2008, 08:41:54
    #14
    Üyeliği durduruldu
    Neden her konu dagılıyo anlamıyorum size göre ne var ? alıcaksan araştır almicaksan nie yazıyosun ha illa yazıcaksan hayırlı bişey yaz yada pm ile hallet işini her konuda böle yapmayın be arkadaslar
  • 12-12-2008, 10:01:51
    #15
    Üyeliği durduruldu
    Hayırlı Satışlar Diliyorum
  • 12-12-2008, 20:19:25
    #16
    Üyeliği durduruldu
    Exa adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Neden her konu dagılıyo anlamıyorum size göre ne var ? alıcaksan araştır almicaksan nie yazıyosun ha illa yazıcaksan hayırlı bişey yaz yada pm ile hallet işini her konuda böle yapmayın be arkadaslar
    teşekkür ediyorum hocam sağolun bu arada - rep veren arkadaşlar kimse çıksın derdini söylesin nedir bu anlamadım yahu
  • 13-12-2008, 03:42:10
    #17
    Üyeliği durduruldu
    CrayzHosting adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    olan oldu artıq satış devam ediyor bize güvenen inanan insanlarla çalışmak her zaman mutlu eder bizi.
    Neden "k" yerine "q" ?
  • 13-12-2008, 17:32:13
    #18
    Üyeliği durduruldu
    ArkaSokaklarFan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Neden "k" yerine "q" ?
    arkadaşlar başka işiniz yokmu sizin allah allah nedir bu millette açık arama derdiniz anlamadım önce neden crayz dediniz şimdide neden k değilde q diyorsunuz istediğimi yazarım ister k kullanırım ister q kullanırım bundada özgür olduğum gibi kimsede karışamaz sırf mesaj atmak için mesaj atmak istiyorsanız benim konuma yazmayın