Neden her konu dagılıyo anlamıyorum size göre ne var ? alıcaksan araştır almicaksan nie yazıyosun ha illa yazıcaksan hayırlı bişey yaz yada pm ile hallet işini her konuda böle yapmayın be arkadaslar