Exa adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Neden her konu dagılıyo anlamıyorum size göre ne var ? alıcaksan araştır almicaksan nie yazıyosun ha illa yazıcaksan hayırlı bişey yaz yada pm ile hallet işini her konuda böle yapmayın be arkadaslar
teşekkür ediyorum hocam sağolun bu arada - rep veren arkadaşlar kimse çıksın derdini söylesin nedir bu anlamadım yahu