CrayzHosting adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Burada satış yapıyorsunuz birilerine birşeyler satmak amacıyla konu açıyorsunuz ve tanıtım yapıyorsunuz bunada kimse birşey diyemez siz bilişim hizmetlerini sağlayan birisi olarak gerek Türkçe kullanımı gerek terim kullanımında hatasız olmalısınız en azından hata yapmamaya çalışmalısınız. Nitekim "k" yerine "q" kullanmanız az öncede bahsettiğiniz gibi "ingilizceye sadık kalmak zorundamıyız ?" cümlesiyle çelişen bir durumdur bunu bilişim hizmeti sağlayan ve burada konu açıp satış yapan birisinin yapması yakışı kalmıyor en azından sizin açınızdan hoş durmuyor. Arkadaşlarda uyarırken bu amaç içerisindeler eleştirerek eksiklerinizi tamamlamanızı istiyorlar.
Hayırlı satışlar, umarım anlayışla karşılarsınız yolunuz açık olsun..
Saygılar.