• 13-12-2008, 17:45:09
    #19
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    CrayzHosting adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    arkadaşlar başka işiniz yokmu sizin allah allah nedir bu millette açık arama derdiniz anlamadım önce neden crayz dediniz şimdide neden k değilde q diyorsunuz istediğimi yazarım ister k kullanırım ister q kullanırım bundada özgür olduğum gibi kimsede karışamaz sırf mesaj atmak için mesaj atmak istiyorsanız benim konuma yazmayın
    Buradaki arkadaşların mesaj kasmak gibi bir amaç içerisinde olduklarını sanmıyorum fakat şöyle bir durum var, bilişim hizmetleri veriyorsunuz iyi hoş gönül ister ki binlerce müşteriniz olsun binlerce ytl kazanın buna kimse birşey diyemez diyende haksızdırbunun adı karalama olur insanların ekmeğiyle oynama olur.

    Burada satış yapıyorsunuz birilerine birşeyler satmak amacıyla konu açıyorsunuz ve tanıtım yapıyorsunuz bunada kimse birşey diyemez siz bilişim hizmetlerini sağlayan birisi olarak gerek Türkçe kullanımı gerek terim kullanımında hatasız olmalısınız en azından hata yapmamaya çalışmalısınız. Nitekim "k" yerine "q" kullanmanız az öncede bahsettiğiniz gibi "ingilizceye sadık kalmak zorundamıyız ?" cümlesiyle çelişen bir durumdur bunu bilişim hizmeti sağlayan ve burada konu açıp satış yapan birisinin yapması yakışı kalmıyor en azından sizin açınızdan hoş durmuyor. Arkadaşlarda uyarırken bu amaç içerisindeler eleştirerek eksiklerinizi tamamlamanızı istiyorlar.

    Hayırlı satışlar, umarım anlayışla karşılarsınız yolunuz açık olsun..
    Saygılar.
  • 13-12-2008, 17:59:57
    #20
    Üyeliği durduruldu
    yelhosting adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Buradaki arkadaşların mesaj kasmak gibi bir amaç içerisinde olduklarını sanmıyorum fakat şöyle bir durum var, bilişim hizmetleri veriyorsunuz iyi hoş gönül ister ki binlerce müşteriniz olsun binlerce ytl kazanın buna kimse birşey diyemez diyende haksızdırbunun adı karalama olur insanların ekmeğiyle oynama olur.

    Burada satış yapıyorsunuz birilerine birşeyler satmak amacıyla konu açıyorsunuz ve tanıtım yapıyorsunuz bunada kimse birşey diyemez siz bilişim hizmetlerini sağlayan birisi olarak gerek Türkçe kullanımı gerek terim kullanımında hatasız olmalısınız en azından hata yapmamaya çalışmalısınız. Nitekim "k" yerine "q" kullanmanız az öncede bahsettiğiniz gibi "ingilizceye sadık kalmak zorundamıyız ?" cümlesiyle çelişen bir durumdur bunu bilişim hizmeti sağlayan ve burada konu açıp satış yapan birisinin yapması yakışı kalmıyor en azından sizin açınızdan hoş durmuyor. Arkadaşlarda uyarırken bu amaç içerisindeler eleştirerek eksiklerinizi tamamlamanızı istiyorlar.
    Hayırlı satışlar, umarım anlayışla karşılarsınız yolunuz açık olsun..
    Saygılar.
    Saygıyla karşılıyorum yorumunuzu hocam belki haklı olabilirler ancak - rep verip hakaret içeren yazılar yazılmasıda o yorum yapan arkadaşlara yakışmıyor diye düşünüyorum sorun -rep değil onu verirken yanına yazdıklarıdır. umarım sizde beni anlıyorsunuzdur.

    saygılarımla