• 03-01-2006, 21:56:13
    #1
    Evet fun.gen.tr reklam alacağım. bu ay durumum iyi olmadığı için alacağım. yani normalde pek reklam aldığım söylenemez. bu aylık böyle bir yol seçiyorum.

    Textlink Reklam

    PageRank : 5 (Çoğu alt sayfanında prsi yüksektir.)
    Alexa : 27,384

    Indexli sayfa sayısı : 22.800 dür.

    Webservise göre günlük 10.000 ortalama hiti vardır.. Çoğul : 80 bin ortalama.
    yaklaşık 5000 tanesi google. 500 600 tanesi diğer arama motorları.
    vs vs...

    3 yıla yakındır aktif bir site.

    sitemizin sağ tarafında bulunan kolona eklenecektir linkler.
    FunForum reklamının bulunduğu bölüme.

    Bütün altsayfalarda yayınlanacaktır. (forum - arkadaşlık hariç.)

    Toplam 10 tane almayı düşünüyorum.

    Fiyat : 1 aylık sınırsız tüm sayfalar 50 YTL.
    paypal ile ödeme için : 50$

    kutucuklar içinde text veya banner fiyatları daha farklıdır. p.m. ile bilgi isteyebilirsiniz bu alanlar için.

    NOT : anlaşmalar sadece 1 aylık yapılacaktır. diğer ayın görüşmeleri daha sonraki durumlara göre konuşulacaktır.

    http://www.fun.gen.tr
  • 03-01-2006, 22:47:48
    #2
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    pahalı gibi biraz. Yani piyasanın biraz üzerinde.
  • 03-01-2006, 22:51:04
    #3
    evet bencede 50$ fazla. ama 40$ fln olabilir. bir sonraki ay düşünebilirim...
  • 03-01-2006, 22:53:25
    #4
    fiyatlar bu piyasanın üzerinde olduğunu düşünmüyorum. dışarı çıkışlarımız yüksek olduğu için böyle. hatta bana kalsa hiç almam ama mecburiyetten bi aylık böyle bir şey yaptım.

    ayrıca 30 bin sayfa yaklaşık. bütün sayfalarda. çoğu sayfanın pr değeri var. yüksek hit var sence yüksekse hala ne diim ben
  • 03-01-2006, 23:07:49
    #5
    MoNaRcH adlı üyeden alıntı:
    evet bencede 50$ fazla. ama 40$ fln olabilir. bir sonraki ay düşünebilirim...
    ha bi de gelecek ay düşünme gelecek ay reklam alacağımı sanmıyorum
  • 03-01-2006, 23:36:20
    #6
    Misafir
    Açıkcası Kişisel olarak şunu soyleyebılırım.Sizin bugun reklam alıp ancak yarın reklam almadıgınız ..yada dün aslında hiç reklakm almadıgınız gibi konular ılgılendırmez.Eğer ben reklam veren olacaksam bu tarz yazılar hiç ılgılendırmez.

    Diğer bır konuda Sitenıze neden bundan önce reklam almadıgınız konusudur.Bir eleştri yapacak olursak

    | ETEK ALTI | , *** VİDEO , <! EROTİKS !> gibi butonlar bulunmakta.Ve bütün bu butonlar ***** toplist ve ***** sitelere yonlenmektedir.Bu lınklerden amaç ise Hit sağlamaktır.

    Bir hitlistten en azından hit sağlanır başka amacınız varmı bılmıyorum.

    Sorum ise Şu sız neden reklam almayı dusunmuyorsunuz .Sıtenızın kalıtesı bozulmasın dıye dıyeceksenız ***** lınklerın pek bır kalıte sagladıgını düşünmüyorum..ve bunun gıbı bıryıgın soru.

    Benim size bır onerım var.

    Burda emın olun sayfanıza reklam verıcek İnsanların ***** siteler için reklam verecegını sanmıyorum.Eminimki kalıtelı web sıtelerıdır.

    Bu reklam türlerinden aylık belırlı bır gelır elde edeceksınızdır.mesela ortalama her ay 100 dolar dıyelım.Bence sayfanızdaki ***** lınklerı kaldırıp.yerıne 100 dolara reklam verip bazı sıtelere hıtınızı çok daha yuksek tutar ve sayfanızın kalitesinide artırmış olursunuz.

    dipnot : çarşamba günü reklam alıyomusunuz ?
  • 03-01-2006, 23:45:46
    #7
    HoBaa adlı üyeden alıntı:
    Açıkcası Kişisel olarak şunu soyleyebılırım.Sizin bugun reklam alıp ancak yarın reklam almadıgınız ..yada dün aslında hiç reklakm almadıgınız gibi konular ılgılendırmez.Eğer ben reklam veren olacaksam bu tarz yazılar hiç ılgılendırmez.

    Diğer bır konuda Sitenıze neden bundan önce reklam almadıgınız konusudur.Bir eleştri yapacak olursak

    | ETEK ALTI | , *** VİDEO , <! EROTİKS !> gibi butonlar bulunmakta.Ve bütün bu butonlar ***** toplist ve ***** sitelere yonlenmektedir.Bu lınklerden amaç ise Hit sağlamaktır.

    Bir hitlistten en azından hit sağlanır başka amacınız varmı bılmıyorum.

    Sorum ise Şu sız neden reklam almayı dusunmuyorsunuz .Sıtenızın kalıtesı bozulmasın dıye dıyeceksenız ***** lınklerın pek bır kalıte sagladıgını düşünmüyorum..ve bunun gıbı bıryıgın soru.

    Benim size bır onerım var.

    Burda emın olun sayfanıza reklam verıcek İnsanların ***** siteler için reklam verecegını sanmıyorum.Eminimki kalıtelı web sıtelerıdır.

    Bu reklam türlerinden aylık belırlı bır gelır elde edeceksınızdır.mesela ortalama her ay 100 dolar dıyelım.Bence sayfanızdaki ***** lınklerı kaldırıp.yerıne 100 dolara reklam verip bazı sıtelere hıtınızı çok daha yuksek tutar ve sayfanızın kalitesinide artırmış olursunuz.

    dipnot : çarşamba günü reklam alıyomusunuz ?

    reklam almayı sevmiyorum çünkü yok ödeme yaptı yok şu oldu gecikti bu oldu açıkçası sevmiyorum. evet bu ***** butonlar var bu da zorunluluk. msn adresini verirsen detay anlatabilirim bu zorunluluğu.
  • 03-01-2006, 23:56:57
    #8
    Üyeliği durduruldu
    muratozcirpici adlı üyeden alıntı:
    reklam almayı sevmiyorum çünkü yok ödeme yaptı yok şu oldu gecikti bu oldu açıkçası sevmiyorum. evet bu ***** butonlar var bu da zorunluluk. msn adresini verirsen detay anlatabilirim bu zorunluluğu.
    normal hitin nedir ? Yani ****** toplistleri çıkarınca ?
  • 04-01-2006, 00:05:40
    #9
    zaten ben sanmıyorum öyle ****** toplsitlere gunde 50-100 hit yollayaıp da onlardan geri hit alınabileceğini yani gene hiti en az 6-7 bin tekil vardır