muratozcirpici adlı üyeden alıntı:
reklam almayı sevmiyorum çünkü yok ödeme yaptı yok şu oldu gecikti bu oldu açıkçası sevmiyorum. evet bu ***** butonlar var bu da zorunluluk. msn adresini verirsen detay anlatabilirim bu zorunluluğu.
normal hitin nedir ? Yani ****** toplistleri çıkarınca ?