Konu
REKLAM (Fun.Gen.Tr)
03-01-2006, 23:07:49
#5
muratozcirpici
MoNaRcH adlı üyeden alıntı:
evet bencede 50$ fazla. ama 40$ fln olabilir. bir sonraki ay düşünebilirim...
ha bi de gelecek ay düşünme gelecek ay reklam alacağımı sanmıyorum