Yorumumda dikkat ederseniz bu fikrin bana ait olmadığını görürdünüz, bu fikir, sevgili hocam,
Prof Dr Özer KANBUROĞLU' na aittir kendisi halen
Kocaeli üniversitesi Fotografçılık bölümü, bölüm başkanıdır. Bu adam yalçınlar fotoğrafçıkta fotoğrafçılık ile ilgili kurslar vermektedir.Nette kendisi hakkında araştırma yaparsanız gerekli bilgilere ulaşmış olursunuz, halen piyasada kitabı da mevcuttur...
Kaldıki bu değerde bir insanın sözü benim için yeterlidir....