Hocam Nikon D90 veyahut D80 hakkındaki görüşünüzü öğrenebilirmiyim?
D80 giriş için iyi makinedir.
Ama ben pek nikon sever değilim eski modellerde.
Yorumumda dikkat ederseniz bu fikrin bana ait olmadığını görürdünüz, bu fikir, sevgili hocam, Prof Dr Özer KANBUROĞLU' na aittir kendisi halen Kocaeli üniversitesi Fotografçılık bölümü, bölüm başkanıdır. Bu adam yalçınlar fotoğrafçıkta fotoğrafçılık ile ilgili kurslar vermektedir.Nette kendisi hakkında araştırma yaparsanız gerekli bilgilere ulaşmış olursunuz, halen piyasada kitabı da mevcuttur...
Kaldıki bu değerde bir insanın sözü benim için yeterlidir....
Beni kim olduğu ilgilendirmez, o söz kalitesiz yapılan lensler içindir kaliteli yapılan L serisi lenslerde o söz geçerliliğini kaybediyor.