• 22-04-2007, 18:44:36
    #10
    anarschi adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    tşkler rain güzel olmuş nerden çaldın
    töbe töbe
    ne açılcam olm ellerimle yaptım onu
  • 22-04-2007, 18:45:47
    #11
    rainmaks adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    töbe töbe
    ne açılcam olm ellerimle yaptım onu
    alperin eline verdikleriyle mi yaptın
  • 22-04-2007, 18:53:43
    #12
    Misafir
  • 22-04-2007, 19:14:22
    #13
    ****** hoca masaüzerinde yemekte.txt var hayırdır yediğin şeyleri notmu alıyosun
  • 22-04-2007, 19:15:27
    #14
    güzel soru "yediğin şeyleri" not mu alıyosun
  • 22-04-2007, 19:15:44
    #15
    msn nickidir bu arada rainmaks abim gzl olmuş eline sağlık
  • 22-04-2007, 19:58:54
    #16
    diyorum çıplaklarkampındaki örümcekleride ekle
  • 22-04-2007, 20:46:22
    #17
    çok güzel olmuş özendim bak bende yapıcam
  • 22-04-2007, 20:54:18
    #18
    güzeL oLmuş laa