• 28-05-2009, 22:36:08
    #1
    Merhaba arkadaşlar,Aydın Undergrounda'da bulunmaktayım ve kendi çapımızda biz de bi kaç kayıt yapıyoruz.Emeğe saygı gösterip dinlerseniz ve yorum yaparsanız çok sevinirim.Cihazlarımız tamamıyle prof olmadığı için track'ler şimdilik bu şekilde.şimdiden hepinize teşkkr ederim...

    Temas MySpace Müzik Profili ? Ücretsiz MP3?leri Dinleyin, Fotoğraflarına ve Kliplerine Bakın
  • 29-05-2009, 11:14:43
    #2
    Üyeliği durduruldu
    kayıtları stüdyodamı yoksa normal amatör olarakmı çekiyorsunuz?
  • 01-06-2009, 22:48:41
    #3
    güzel umarım ilerlersiniz
  • 02-06-2009, 16:44:14
    #4
    teşekkür ederim

    UltraMinik adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    kayıtları stüdyodamı yoksa normal amatör olarakmı çekiyorsunuz?
    önceden studyo ortamında yapıyoduk anlaşmazsızlıklar oldu,şimdi ev ortamında amatör olarak yapaıyoruz.
  • 02-06-2009, 16:49:50
    #5
    çok amatörce olmuş, yeni bir flow yarat kendine, kitap okur gibi olmuş.
  • 02-06-2009, 16:50:21
    #6
    Başarılar ben de yapıyorum birşeyler kendi çapımda..
    Bir de TEMAS nickli biri İstanbul'da da var söylemek istedim.
  • 02-06-2009, 16:58:13
    #7
    Üyeliği durduruldu
    Beatlar ev ortamı için gerçekten iyi. Lyricsler de idare eder ama daha iyisi olabilir.
  • 02-06-2009, 17:01:14
    #8
    temas nickli üyeyi ben de sonradan gördüm fakat benm bu temas nickim uzun zamandan beri war.yine de sağol uyardığın için

    PsKoBozKurt adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    çok amatörce olmuş, yeni bir flow yarat kendine, kitap okur gibi olmuş.
    senin görüşün senin yorumun,teşekkürler...

    WebhastasiNet adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Beatlar ev ortamı için gerçekten iyi. Lyricsler de idare eder ama daha iyisi olabilir.
    yorumun için sağol dostum,ben de daha iyi olması için çabalıyorum, inş olacak