Merhaba arkadaşlar,Aydın Undergrounda'da bulunmaktayım ve kendi çapımızda biz de bi kaç kayıt yapıyoruz.Emeğe saygı gösterip dinlerseniz ve yorum yaparsanız çok sevinirim.Cihazlarımız tamamıyle prof olmadığı için track'ler şimdilik bu şekilde.şimdiden hepinize teşkkr ederim...
Temas MySpace Müzik Profili ? Ücretsiz MP3?leri Dinleyin, Fotoğraflarına ve Kliplerine Bakın
Underground Rap Dinleyicileri. . .
7
●588
- 29-05-2009, 11:14:43Üyeliği durduruldukayıtları stüdyodamı yoksa normal amatör olarakmı çekiyorsunuz?
- 02-06-2009, 16:44:14teşekkür ederim

önceden studyo ortamında yapıyoduk anlaşmazsızlıklar oldu,şimdi ev ortamında amatör olarak yapaıyoruz.UltraMinik adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle - 02-06-2009, 16:49:50çok amatörce olmuş, yeni bir flow yarat kendine, kitap okur gibi olmuş.
- 02-06-2009, 16:58:13Üyeliği durdurulduBeatlar ev ortamı için gerçekten iyi. Lyricsler de idare eder ama daha iyisi olabilir.
- 02-06-2009, 17:01:14temas nickli üyeyi ben de sonradan gördüm fakat benm bu temas nickim uzun zamandan beri war.yine de sağol uyardığın için

senin görüşün senin yorumun,teşekkürler...PsKoBozKurt adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
yorumun için sağol dostum,ben de daha iyi olması için çabalıyorum, inş olacakWebhastasiNet adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle