temas nickli üyeyi ben de sonradan gördüm fakat benm bu temas nickim uzun zamandan beri war.yine de sağol uyardığın için

PsKoBozKurt adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
çok amatörce olmuş, yeni bir flow yarat kendine, kitap okur gibi olmuş.
senin görüşün senin yorumun,teşekkürler...

WebhastasiNet adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Beatlar ev ortamı için gerçekten iyi. Lyricsler de idare eder ama daha iyisi olabilir.
yorumun için sağol dostum,ben de daha iyi olması için çabalıyorum, inş olacak