temas nickli üyeyi ben de sonradan gördüm fakat benm bu temas nickim uzun zamandan beri war.yine de sağol uyardığın için
çok amatörce olmuş, yeni bir flow yarat kendine, kitap okur gibi olmuş.
senin görüşün senin yorumun,teşekkürler...
Beatlar ev ortamı için gerçekten iyi. Lyricsler de idare eder ama daha iyisi olabilir.
yorumun için sağol dostum,ben de daha iyi olması için çabalıyorum, inş olacak