Merhaba arkadaşlar,Aydın Undergrounda'da bulunmaktayım ve kendi çapımızda biz de bi kaç kayıt yapıyoruz.Emeğe saygı gösterip dinlerseniz ve yorum yaparsanız çok sevinirim.Cihazlarımız tamamıyle prof olmadığı için track'ler şimdilik bu şekilde.şimdiden hepinize teşkkr ederim...

Temas MySpace Müzik Profili ? Ücretsiz MP3?leri Dinleyin, Fotoğraflarına ve Kliplerine Bakın