teşekkür ederim

UltraMinik adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
kayıtları stüdyodamı yoksa normal amatör olarakmı çekiyorsunuz?
önceden studyo ortamında yapıyoduk anlaşmazsızlıklar oldu,şimdi ev ortamında amatör olarak yapaıyoruz.