Konu
Underground Rap Dinleyicileri. . .
02-06-2009, 16:44:14
#4
temas
teşekkür ederim
UltraMinik adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
kayıtları stüdyodamı yoksa normal amatör olarakmı çekiyorsunuz?
önceden studyo ortamında yapıyoduk anlaşmazsızlıklar oldu,şimdi ev ortamında amatör olarak yapaıyoruz.