• 05-05-2020, 10:36:42
    #1
    Üyeliği durduruldu
    ...
  • 05-05-2020, 10:39:16
    #2
    Güzel parça
  • 05-05-2020, 10:54:05
    #3
    Sansi salvo kafiyesi bombalar hedef bulur
  • 05-05-2020, 10:55:27
    #4
    Yıllardır Rap camiası içindeyim... Birçok hata yapan sanatçı sanatı için dinlendi ve dinleniyor. Sagopa Kajmer de bu sanatçılardan bir tanesi. Kendi dini sonuçta ama biz onu Evliya-i Rap yapıyor diye dinledik. Öyle de yapıyordu kendisi de söylüyordu. Ama geçen senelerde Müslüman olmadığını açıkladı. Son çektiği kliplerde el hareketleri falan. Alkol alma görüntüleri falan. Şarkı da da dürüstlükten çok kaybettim diyor. Dürüstlük Yıllarca insanları kandırmak mı düşünmek lazım... Hatırlatmak isterim. Sagopa ilk çıktığında ağza alınmayacak küfürlerle tutunmaya çalışmıştı piyasaya... Sonra baktı tutmuyor.. Evliya i rap yaptı kitle topladı. Şimdi tekrardan müslüman değilim yapmıycam diyor Alıştık biz sagonun böyle yapmasına



    basricetinkaya adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Sansi salvo kafiyesi bombalar hedef bulur
    Ne zaman görsem profilini Sehabe ye benzetiyorum bro
  • 05-05-2020, 10:58:13
    #5
    ysnozverdesign adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Yıllardır Rap camiası içindeyim... Birçok hata yapan sanatçı sanatı için dinlendi ve dinleniyor. Sagopa Kajmer de bu sanatçılardan bir tanesi. Kendi dini sonuçta ama biz onu Evliya-i Rap yapıyor diye dinledik. Öyle de yapıyordu kendisi de söylüyordu. Ama geçen senelerde Müslüman olmadığını açıkladı. Son çektiği kliplerde el hareketleri falan. Alkol alma görüntüleri falan. Şarkı da da dürüstlükten çok kaybettim diyor. Dürüstlük Yıllarca insanları kandırmak mı düşünmek lazım... Hatırlatmak isterim. Sagopa ilk çıktığında ağza alınmayacak küfürlerle tutunmaya çalışmıştı piyasaya... Sonra baktı tutmuyor.. Evliya i rap yaptı kitle topladı. Şimdi tekrardan müslüman değilim yapmıycam diyor Alıştık biz sagonun böyle yapmasına




    Ne zaman görsem profilini Sehabe ye benzetiyorum bro
    Uzun zamandır dinlememiştim. Sizde dinleyin hocam Yeni olarak çıkardığı pek iyi değil

    https://www.youtube.com/watch?v=atmjtFCSx84
  • 05-05-2020, 11:00:15
    #6
    basricetinkaya adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Uzun zamandır dinlememiştim. Sizde dinleyin hocam Yeni olarak çıkardığı pek iyi değil

    https://www.youtube.com/watch?v=atmjtFCSx84
    Off be... Susam sokağı sakinleri de geldi aklıma yeni videosu da var bakmak istersen bu arada benzetmemin sebebi Barış Çetin ismi. Basri Çetinkaya yı hep öyle okuyorum
    .
  • 05-05-2020, 11:02:35
    #7
    ysnozverdesign adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Off be... Susam sokağı sakinleri de geldi aklıma yeni videosu da var bakmak istersen bu arada benzetmemin sebebi Barış Çetin ismi. Basri Çetinkaya yı hep öyle okuyorum
    .
    Susam sokağı şarkısı legal muzik piyasasına girişinde büyük rol oynamıştı Cidden kalitesini çok seviyorum ama mooduna göre dinlenebilir bir mc.
  • 05-05-2020, 14:03:33
    #8
    ysnozverdesign adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Yıllardır Rap camiası içindeyim... Birçok hata yapan sanatçı sanatı için dinlendi ve dinleniyor. Sagopa Kajmer de bu sanatçılardan bir tanesi. Kendi dini sonuçta ama biz onu Evliya-i Rap yapıyor diye dinledik. Öyle de yapıyordu kendisi de söylüyordu. Ama geçen senelerde Müslüman olmadığını açıkladı. Son çektiği kliplerde el hareketleri falan. Alkol alma görüntüleri falan. Şarkı da da dürüstlükten çok kaybettim diyor. Dürüstlük Yıllarca insanları kandırmak mı düşünmek lazım... Hatırlatmak isterim. Sagopa ilk çıktığında ağza alınmayacak küfürlerle tutunmaya çalışmıştı piyasaya... Sonra baktı tutmuyor.. Evliya i rap yaptı kitle topladı. Şimdi tekrardan müslüman değilim yapmıycam diyor Alıştık biz sagonun böyle yapmasına




    Ne zaman görsem profilini Sehabe ye benzetiyorum bro
    Rap deyince şimdiki nesil hiç sarmıyor ne varsa eskilerde var. Bir Cash flow vardı efsane


    https://youtu.be/mtr6LyEPTG4


    Ayrıca bir de nefret grubu vardı


    https://youtu.be/4JkV5H4P8Fk


    Ceza ile sago düeti de güzeldi


    https://youtu.be/4AWJBMawRZk


    Ve tabi ki ceza'nın şarkıları


    https://youtu.be/XVyuA7RBW8Y


    Sagonun güzel şarkıları vardı
  • 05-05-2020, 14:13:34
    #9
    AliYucel adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Rap deyince şimdiki nesil hiç sarmıyor ne varsa eskilerde var. Bir Cash flow vardı efsane


    https://youtu.be/mtr6LyEPTG4


    Ayrıca bir de nefret grubu vardı


    https://youtu.be/4JkV5H4P8Fk


    Ceza ile sago düeti de güzeldi


    https://youtu.be/4AWJBMawRZk


    Ve tabi ki ceza'nın şarkıları


    https://youtu.be/XVyuA7RBW8Y


    Sagonun güzel şarkıları vardı
    Haklısınız ben ceza sagopa NORM ENDER İle büyüdüm.Ta ki Norm o malum şarkıyı çıkartıpta Ceza Sagopa Norm'u karalama kampanyası başlatana kadar yıllar yıllar önce Artık sadece Norm ender dinleyicisiyim diyebilirim.