Neyim olacaktın?
8
●133
- 05-05-2020, 10:55:27Yıllardır Rap camiası içindeyim... Birçok hata yapan sanatçı sanatı için dinlendi ve dinleniyor. Sagopa Kajmer de bu sanatçılardan bir tanesi. Kendi dini sonuçta ama biz onu Evliya-i Rap yapıyor diye dinledik. Öyle de yapıyordu kendisi de söylüyordu. Ama geçen senelerde Müslüman olmadığını açıkladı. Son çektiği kliplerde el hareketleri falan. Alkol alma görüntüleri falan. Şarkı da da dürüstlükten çok kaybettim diyor. Dürüstlük Yıllarca insanları kandırmak mı düşünmek lazım... Hatırlatmak isterim. Sagopa ilk çıktığında ağza alınmayacak küfürlerle tutunmaya çalışmıştı piyasaya... Sonra baktı tutmuyor.. Evliya i rap yaptı kitle topladı. Şimdi tekrardan müslüman değilim yapmıycam diyor
Alıştık biz sagonun böyle yapmasına

Ne zaman görsem profilini Sehabe ye benzetiyorum brobasricetinkaya adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 05-05-2020, 10:58:13Uzun zamandır dinlememiştim. Sizde dinleyin hocamysnozverdesign adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Yeni olarak çıkardığı pek iyi değil 
https://www.youtube.com/watch?v=atmjtFCSx84 - 05-05-2020, 11:00:15Off be... Susam sokağı sakinleri de geldi aklıma yeni videosu da var bakmak istersenbasricetinkaya adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
bu arada benzetmemin sebebi Barış Çetin ismi. Basri Çetinkaya yı hep öyle okuyorum
. - 05-05-2020, 11:02:35Susam sokağı şarkısı legal muzik piyasasına girişinde büyük rol oynamıştıysnozverdesign adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Cidden kalitesini çok seviyorum ama mooduna göre dinlenebilir bir mc.
- 05-05-2020, 14:03:33Rap deyince şimdiki nesil hiç sarmıyor ne varsa eskilerde var. Bir Cash flow vardı efsaneysnozverdesign adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
https://youtu.be/mtr6LyEPTG4
Ayrıca bir de nefret grubu vardı
https://youtu.be/4JkV5H4P8Fk
Ceza ile sago düeti de güzeldi
https://youtu.be/4AWJBMawRZk
Ve tabi ki ceza'nın şarkıları
https://youtu.be/XVyuA7RBW8Y
Sagonun güzel şarkıları vardı - 05-05-2020, 14:13:34AliYucel adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Haklısınız ben ceza sagopa NORM ENDER İle büyüdüm.Ta ki Norm o malum şarkıyı çıkartıpta Ceza Sagopa Norm'u karalama kampanyası başlatana kadar yıllar yıllar önce
Artık sadece Norm ender dinleyicisiyim diyebilirim.
