Yıllardır Rap camiası içindeyim... Birçok hata yapan sanatçı sanatı için dinlendi ve dinleniyor. Sagopa Kajmer de bu sanatçılardan bir tanesi. Kendi dini sonuçta ama biz onu Evliya-i Rap yapıyor diye dinledik. Öyle de yapıyordu kendisi de söylüyordu. Ama geçen senelerde Müslüman olmadığını açıkladı. Son çektiği kliplerde el hareketleri falan. Alkol alma görüntüleri falan. Şarkı da da dürüstlükten çok kaybettim diyor. Dürüstlük Yıllarca insanları kandırmak mı düşünmek lazım... Hatırlatmak isterim. Sagopa ilk çıktığında ağza alınmayacak küfürlerle tutunmaya çalışmıştı piyasaya... Sonra baktı tutmuyor.. Evliya i rap yaptı kitle topladı. Şimdi tekrardan müslüman değilim yapmıycam diyor

Alıştık biz sagonun böyle yapmasına

Sansi salvo kafiyesi bombalar hedef bulur
Ne zaman görsem profilini Sehabe ye benzetiyorum bro