ysnozverdesign adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Yıllardır Rap camiası içindeyim... Birçok hata yapan sanatçı sanatı için dinlendi ve dinleniyor. Sagopa Kajmer de bu sanatçılardan bir tanesi. Kendi dini sonuçta ama biz onu Evliya-i Rap yapıyor diye dinledik. Öyle de yapıyordu kendisi de söylüyordu. Ama geçen senelerde Müslüman olmadığını açıkladı. Son çektiği kliplerde el hareketleri falan. Alkol alma görüntüleri falan. Şarkı da da dürüstlükten çok kaybettim diyor. Dürüstlük Yıllarca insanları kandırmak mı düşünmek lazım... Hatırlatmak isterim. Sagopa ilk çıktığında ağza alınmayacak küfürlerle tutunmaya çalışmıştı piyasaya... Sonra baktı tutmuyor.. Evliya i rap yaptı kitle topladı. Şimdi tekrardan müslüman değilim yapmıycam diyor Alıştık biz sagonun böyle yapmasına




Ne zaman görsem profilini Sehabe ye benzetiyorum bro
Rap deyince şimdiki nesil hiç sarmıyor ne varsa eskilerde var. Bir Cash flow vardı efsane


https://youtu.be/mtr6LyEPTG4


Ayrıca bir de nefret grubu vardı


https://youtu.be/4JkV5H4P8Fk


Ceza ile sago düeti de güzeldi


https://youtu.be/4AWJBMawRZk


Ve tabi ki ceza'nın şarkıları


https://youtu.be/XVyuA7RBW8Y


Sagonun güzel şarkıları vardı