Yıllardır Rap camiası içindeyim... Birçok hata yapan sanatçı sanatı için dinlendi ve dinleniyor. Sagopa Kajmer de bu sanatçılardan bir tanesi. Kendi dini sonuçta ama biz onu Evliya-i Rap yapıyor diye dinledik. Öyle de yapıyordu kendisi de söylüyordu. Ama geçen senelerde Müslüman olmadığını açıkladı. Son çektiği kliplerde el hareketleri falan. Alkol alma görüntüleri falan. Şarkı da da dürüstlükten çok kaybettim diyor. Dürüstlük Yıllarca insanları kandırmak mı düşünmek lazım... Hatırlatmak isterim. Sagopa ilk çıktığında ağza alınmayacak küfürlerle tutunmaya çalışmıştı piyasaya... Sonra baktı tutmuyor.. Evliya i rap yaptı kitle topladı. Şimdi tekrardan müslüman değilim yapmıycam diyor

Alıştık biz sagonun böyle yapmasına

Ne zaman görsem profilini Sehabe ye benzetiyorum bro
Rap deyince şimdiki nesil hiç sarmıyor ne varsa eskilerde var. Bir Cash flow vardı efsane
https://youtu.be/mtr6LyEPTG4
Ayrıca bir de nefret grubu vardı
https://youtu.be/4JkV5H4P8Fk
Ceza ile sago düeti de güzeldi
https://youtu.be/4AWJBMawRZk
Ve tabi ki ceza'nın şarkıları
https://youtu.be/XVyuA7RBW8Y
Sagonun güzel şarkıları vardı