AliYucel adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Rap deyince şimdiki nesil hiç sarmıyor ne varsa eskilerde var. Bir Cash flow vardı efsane


https://youtu.be/mtr6LyEPTG4


Ayrıca bir de nefret grubu vardı


https://youtu.be/4JkV5H4P8Fk


Ceza ile sago düeti de güzeldi


https://youtu.be/4AWJBMawRZk


Ve tabi ki ceza'nın şarkıları


https://youtu.be/XVyuA7RBW8Y


Sagonun güzel şarkıları vardı
Haklısınız ben ceza sagopa NORM ENDER İle büyüdüm.Ta ki Norm o malum şarkıyı çıkartıpta Ceza Sagopa Norm'u karalama kampanyası başlatana kadar yıllar yıllar önce Artık sadece Norm ender dinleyicisiyim diyebilirim.