Konu
Neyim olacaktın?
05-05-2020, 14:13:34
#9
ysnozverdesign
AliYucel adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Rap deyince şimdiki nesil hiç sarmıyor ne varsa eskilerde var. Bir Cash flow vardı efsane
https://youtu.be/mtr6LyEPTG4
Ayrıca bir de nefret grubu vardı
https://youtu.be/4JkV5H4P8Fk
Ceza ile sago düeti de güzeldi
https://youtu.be/4AWJBMawRZk
Ve tabi ki ceza'nın şarkıları
https://youtu.be/XVyuA7RBW8Y
Sagonun güzel şarkıları vardı
Haklısınız ben ceza sagopa NORM ENDER İle büyüdüm.Ta ki Norm o malum şarkıyı çıkartıpta Ceza Sagopa Norm'u karalama kampanyası başlatana kadar yıllar yıllar önce
Artık sadece Norm ender dinleyicisiyim diyebilirim.