• 17-07-2018, 03:02:24
    #1
    R10'un değerli üyeleri,

    Uzun yıllar önce şiir yazmayla başlayan öyküm sonrasında seslendirmeyle devam etti. Güzel bir şiir okuyuş tarzım olduğunu söyleyemem ama içim daraldığı vakitler açar bir fon müzik, iç dünyamı yansıtan birşeyleri okurum. Baktım ki zamanla seslendirdiğim çok şiir kaybolmuş, bende elde kalanları kendimce albüm yapıp youtube üzerine yükledim. Kimsenin haberi yok, kendi kendime açıp dinliyorum bazen.

    İçlerinden en sevdiğim olan Cemal Süreya'nın "Cigarayı Attım Denize" şiirini bu gece sizlerle paylaşmak istedim


    https://www.youtube.com/watch?v=UzwyA9NSyMY
  • 17-07-2018, 03:29:30
    #2
    Üyeliği durduruldu
    Konu başlığını görünce, sigarayı bıraktın sandım. Uzun zamandır Cemal Süreya dinlemiyordum, ağzına sağlık.
  • 17-07-2018, 03:35:39
    #3
    İtici bir sesin yok. Fon müzik pek uymamış, şiire göre hızlı kalmış. Ayrıca amatör olmasına rağmen ben sevdim. Ama şiir yazmak kadar da şiir okumakta büyük bir marifettir. Ağzına sağlık.
  • 17-07-2018, 06:20:28
    #4
    daha güzel olacak emin ol.. ama arka fon müzik yerine doğadan olan sesleri kullansan daha güzel olur..
  • 17-07-2018, 16:44:56
    #5
    Empower adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Konu başlığını görünce, sigarayı bıraktın sandım. Uzun zamandır Cemal Süreya dinlemiyordum, ağzına sağlık.
    Kendisinin son şairlerden olduğunu düşünüyorum. Günümüzde artık herkes şayir Teşekkür ederim

    Eyupoglu adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    İtici bir sesin yok. Fon müzik pek uymamış, şiire göre hızlı kalmış. Ayrıca amatör olmasına rağmen ben sevdim. Ama şiir yazmak kadar da şiir okumakta büyük bir marifettir. Ağzına sağlık.
    Fon müziklere çok özenmiyorum, hoşuma gideni açıyorum sadece. Bence şiir okumak insanın iç dünyasını yansıtması için en güzel aracı. Teşekkürler.

    Feyyaz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    daha güzel olacak emin ol.. ama arka fon müzik yerine doğadan olan sesleri kullansan daha güzel olur..
    Onlar biraz daha dini şiirler için olarak düşünüyorum hocam, bunlar için böyle fonlar daha hoş gibi geliyor bana