İtici bir sesin yok. Fon müzik pek uymamış, şiire göre hızlı kalmış. Ayrıca amatör olmasına rağmen ben sevdim. Ama şiir yazmak kadar da şiir okumakta büyük bir marifettir. Ağzına sağlık.