R10'un değerli üyeleri,
Uzun yıllar önce
şiir yazmayla başlayan öyküm sonrasında
seslendirmeyle devam etti. Güzel bir şiir okuyuş tarzım olduğunu söyleyemem ama içim daraldığı vakitler açar bir fon müzik, iç dünyamı yansıtan birşeyleri okurum. Baktım ki zamanla seslendirdiğim çok şiir kaybolmuş, bende elde kalanları kendimce albüm yapıp youtube üzerine yükledim. Kimsenin haberi yok, kendi kendime açıp dinliyorum bazen.
İçlerinden en sevdiğim olan
Cemal Süreya'nın "Cigarayı Attım Denize" şiirini bu gece sizlerle paylaşmak istedim
https://www.youtube.com/watch?v=UzwyA9NSyMY